مراکز درمانی و بیمارستان

اکسیژن سازهای بیمارستانی

 

 

با مولدهای گاز اکسیژن فلات باختر (ZOLA) شما یک منبع اکسیژن با خلوص و کیفیت ثابت خواهید داشت. اکسیژن مورد نیاز بیمارستان و مراکز بهداشتی با استفاده از این سیستم در محل بیمارستان تولید میگردد و با استفاده از شبکه لوله کشی داخلی در هرنقطه از بیمارستان قابلیت دسترسی وجود خواهد داشت.

استفاده از مولدهای اکسیژن پزشکی در مراکز درمانی سراسر دنیا به عنوان یک جایگزین ایمن و پایدار برای سیلندرهای اکسیژن در حال گسترش میباشد.

در طی فرآیند فروش دستگاه اکسیژن ساز صنعتی تولیدی توسط شرکت مهندسی فلات باختر صدر کارشناسان این شرکت در بخش های فروش و فنی با راهنمایی مشتریان گرامی بهترین دستگاه اکسیژن ساز از نظر خلوص و دبی را پیشنهاد می دهند.

دستگاه نیتروژن ساز شرکت مهندسی فلات باختر دارای قابلیت ثبت داده های خروجی جهت رادار کردن وضعیت دستگاه را دارد.

با استفاده از اکسیژن سازهای فلات باختر گاز اکسیژن مورد نیاز شما بصورت ایمن، پایدار و قابل اطمینان در دسترس خواهد بود که طبق استاندارد ISO 10083:2006 در مراکز درمانی شما نصب میگردد.

ایمنی، هدف اول

مولدهای اکسیژن شرکت فلات باختر باقابلیتهای استاندارد، سیستم نظارت و پایش، و هشدارهای ایمنی طراحی گردیده است و در اختیار مراکز بهداشتی قرار میگیرد.

بمنظور دسترسی آسان از صفحه تاچ اسکرین (لمسی) در این سیستمها استفاده گردیده است و در صورت وجود هرگونه مشکل در کارکرد دستگاه بصورت اتوماتیک از منبع ذخیره اکسیژن برای تامین نیاز بیمارستان استفاده مینماید.

پروسه کاری دائم

سیستم اکسیژن ساز برای عملکرد ۲۴ ساعته در ۳۶۵ روز سال  طراحی گردیده است. همچنین میتوانید با استفاده از تجهیزات مکمل سیلندرهای بیمارستان را با اکسیژن تولیدی در بیمارستان شارژ نمایید.

قطع وابستگی

تولید اکسیژن در محل بیمارستان و مراکز بهداشتی باعث میگردد که نیاز بیمارستان به شرکتهای تامین کننده سیلندرهای اکسیژن قطع گردد و مشکلات استفاده از این سیلندرها پایان یابد.

هزینه عملیاتی پایین

سرمایه گذار در سیستم اکسیژن ساز میتواند در مدت زمان کمتر از ۷ ماه به نقطه سود دست یابد.

در این سیستمها هزینه تولید اکسیژن بطور متوسط در هر مترمکعب معادل ۱٫۴ کیلووات ساعت می باشد.

ما را در گوگل دنبال کنید