مراکز تحقیقاتی و داروسازی

مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهها

در دانشگاهها و مراکز آزمایشگاهی آزمایشات گسترده ای انجام میگیرد که به محیطی عاری از اکسیژن نیاز دارند. نیتروژن سازهای شرکت فلات باختر صدر با تولید گاز نیتروژن در خلوص و فشار مورد نیاز فرایند، نیاز و وابستگی این مراکز را به شارژ کپسولهای فشار بالا برطرف مینماید. لابراتوارهای تجهیز شده با نیتروژن سازهای فلات باختر از لحاظ صرفه جویی در هزینه های جاری شارژ کپسول پیشرو خواهند بود. در دسترس بودن مداوم و اطمینان از تامین گاز نیتروژن با کیفیت تضمینی از مزایای استفاده ا ز دستگاه نیتروژن ساز میباشد.

تولید اکسیژن با استفاده از دستگاه اکسیژن ساز صنعتی به روشPSA برای پاسخ به این سوال که دستگاه اکسیژن ساز صنعتی چیست ابتدا باید با فرآیند PSA مقدار آشنایی داشته باشیم . در فرآیند PSA از دو برج برای تولید اکسیژن با استفاده از دستگاه اکسیژن ساز صنعتی استفاده می شود.

دستگاه نیتروژن ساز به روش PSA از دو ستون تشکیل شده است که در طی فرآیند جذب یک ستون در حال جذب و یک ستون در حال دفع می باشد .

به هنگام سنتز مواد شیمیایی در لابراتوارها وجود گاز اکسیژن موجب اکسید شدن و یا انجام واکنشهای مزاحم خواهد گردید. تامین گاز نیتروژن بمنظور زدایش اکسیژن از گلاو باکس ها از دیگر مزایای وجود منبع مولد گاز نیتروژن در مراکز تحقیقاتی و آزمایشگاهی می باشد.

استفاده از گاز نیتروژن خلوص بالا در دستگاههای GC و GC-MASS بعنوان گاز حامل از کاربردهای پرطرفدار نیتروژن سازهای فلات باختر میباشد.

از گاز نیتروژن برای کاربردهای آزمایشگاهی فشار بالا در نمونه اولیه یا تجهیزات تولید انبوه  به ویژه در مناطقی که رطوبت مطلوب نیست استفاده می شود.

 

ما را در گوگل دنبال کنید